سَر زدن (دیدن) قوانین کارتون فانتزی کارتون

سَر زدن (دیدن): قوانین کارتون فانتزی کارتون اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری قرعه‌کشی روز گذشته از نگاه سینماگران

هر لحظه در وقت اجرای جشنواره فجر وقت نمایش فیلم ها در سالن رسانه ها حساسیت برانگیز و حاشیه ساز بوده هست؛ که به نظر می رسد با تعیین موعد نمایش فیلم ها از طریق ق

قرعه‌کشی روز گذشته از نگاه سینماگران

قرعه کشی روز گذشته از نگاه سینماگران

عبارات مهم : نمایش

هر لحظه در وقت اجرای جشنواره فجر وقت نمایش فیلم ها در سالن رسانه ها حساسیت برانگیز و حاشیه ساز بوده هست؛ که به نظر می رسد با تعیین موعد نمایش فیلم ها از طریق قرعه کشی دیگر این قضیه نارضایتی فیلمسازان را موجب نشود.

شاید از این رو باشد که بعد از انجام قرعه کشی حتی فیلمسازانی که بدشانسی آورده بودند و وقت مناسبی جهت نمایش فیلم ارزش تعیین نشده بود، نیز زبان به تمجید از این نوع گزینش موعد نمایش باز کردند. غلامرضا موسوی در این مورد گفت: علی رغم هر لحظه که جهت تعیین سانس ها گلایه و بهانه وجود داشت و خیلی ها فکر می کردند مسائلی دیگر در گزینش وقت نمایش فیلم ها دخالت دارد، با این راهکار دیگر بهانه ای وجود نخواهد داشت و همه ناچار باید تن به قرعه ای که در آمده، بدهند.

احمدرضا معتمدی کارگردان فیلم سوءتفاهم با این که چندان از قرعه راضی به نظر نمی رسید، ولی با روی خوش موافقت و رضایتش را از این شیوه تعیین وقت اعلام کرد و راجع به فیلمش نیز گفت: این فیلم علی رغم فضایی که راجع به اش ایجاد شده است حتما به جشنواره می رسد. من این فیلم را سی و پنج روزه و فیلم قبلم را ٤٥ روزه ساختم. سال گذشته فیلمم در جشنواره حضور نداشت و امیدوارم امسال هیأت گزینش جهت گزینش فیلمم شرمنده نشود.

حمید زرگرنژاد که با فیلم ماهور در جشنواره فیلم فجر حاضر است راجع به مراسم قرعه کشی اکران جشنواره فیلم فجر، به «شهروند» گفت: این مراسم به نظر من مراسم بسیار خوبی بود و همه تا آن جایی که من با دوستان صحبت کردم، متفق القول، با این شیوه اجرا موافق بودند. او افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره کرد، فاصله مناسب این مراسم با اعلام فیلم ها، به وسیله هیأت گزینش بود. در مجموع مراسم به شکل خوبی برگزار شد و حاضران هم به نظر راضی می رسیدند. زرگرنژاد افزود: آقای صدرعاملی هم در این مراسم پشت تریبون رفتند و در موافقت با این شیوه برگزاری صحبت کردند. به هرحال این نحوه برگزاری یکی از منافعش این است که دیگر کسی احساس بی عدالتی نمی کند و نمی گوید که به عنوان نمونه وقت اکران فیلمم نامناسب است و از حواشی که معمولا در جشنواره وجود دارد، دیگر خبری نخواهد بود.

سیروس الوند جهت برداشتن سومین قرعه روی سن دعوت شد. این کارگردان پیشکسوت گفت: بعد از گذراندن روزهای تلخ ،شیرینی امروز مبارک. جشنواره امسال با شیرینی اتفاق امروز شروع شد. الوند البته با قرعه کشی روز گذشته شوخی هم داشت: از آن جا که هر لحظه گلایه مند وجود دارد، فکر می کنم جوایز را هم با قرعه بدهیم، بد نباشد!

روح الله حجازی نیز که در دوره های گذشته موعد زمانی خوبی نصیب فیلم هایش نشده بود، گفت: پیش از این فوت ماهی و زندگی یکسان هر دو روز نخست ١٠صبح در جشنواره اکران شد و به من گفتند فیلم های پربیننده را این ساعت نمایش می دهیم. امیدوارم این بار اتفاق خوبی جهت فیلم من بیفتد.

خسرو معصومی کارگردان فیلم کار کثیف هم راجع به برگزاری مراسم قرعه کشی با خوب توصیف کردن چنین رخدادی گفت: این مراسم خوب است به این علت که قبل از این در دوره های قبلی، ممکن بود بعضی از کارگردان ها با دبیر جشنواره، رفاقت می داشتند و از این رابطه استفاده می کردند و مکان مناسبی جهت خود در جدول اکران به دست می آوردند ولی این مراسم دیگر دلخوری هایی که راجع به ساعات نامناسب اکران به وجود می آورد را از میان می برد. چون اهالی سینما و عوامل فیلم با دست خودشان قرعه را خارج می کنند و دیگر جای حرف و حدیثی باقی نمی ماند.

کامبوزیا پرتویی کارگردان فیلم کامیون هم از این مراسم راضی بود. او به «شهروند» گفت: به نظر من این مراسم شروع خوبی جهت جشنواره فیلم فجر بود. این توصیه را آقای صدرعاملی هم بیان کرد. خوبی این مراسم این بود که نوعی هیجان و تازگی در آن وجود داشت و برنامه ای زنده و پویا بود. پرتویی افزود: تفاوت این دوره با دوره قبل این است که در دوره های قبل باید به برنامه ای که تدوین شده است بود، اعتماد می کردیم. همین تدوین برنامه به وسیله یک نفر به نام دبیر جشنواره، باعث می شد حواشی ای به وجود بیاید و اگر یادتان باشد در دوره های گذشته نارضایتی ها و اعتراضاتی وجود داشت ولی دیگر این اعتراضات آخر خواهد یافت و خوشبختانه در قرعه ها پراکندگی خوبی هم به وجود آمد.

قرعه‌کشی روز گذشته از نگاه سینماگران

روزنامه شهروند

هر لحظه در وقت اجرای جشنواره فجر وقت نمایش فیلم ها در سالن رسانه ها حساسیت برانگیز و حاشیه ساز بوده هست؛ که به نظر می رسد با تعیین موعد نمایش فیلم ها از طریق ق

واژه های کلیدی: نمایش | جشنواره | جشنواره | کارگردان | روز گذشته | اکران فیلم | جشنواره فیلم | برگزاری مراسم | کارگردان فیلم


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار