سَر زدن (دیدن) قوانین کارتون فانتزی کارتون

سَر زدن (دیدن): قوانین کارتون فانتزی کارتون اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث کارها دادگستری استان البرز جهت کم کردن جمعیت کیفری

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضایی در تلاش است با اتخاذ سیاست‌های اصولی، جمعیت کیفری را با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس کم کردن دهد. 

کارها دادگستری استان البرز جهت کم کردن جمعیت کیفری

عبارات مهم : جمعیت

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضایی در تلاش است با اتخاذ سیاست های اصولی، جمعیت کیفری را با استفاده از مجازات های جایگزین حبس کم کردن دهد.

به گزارش ایسنا، احمد فاضلیان در جریان دیدار مسئولان قضایی استان از ندامتگاه مرکزی کرج با اشاره به شرایط مشکل که کارکنان ندامتگاه ها تحمل می کنند و وظیفه سنگین مواظبت و تربیت بزهکاران را بر عهده دارند، گفت: باید تلاش شود تا این فعالیت تخصصی با بیشترین بهره وری و عالی ترین خروجی انجام شود.

وی در ادامه با تبیین سیاست کلان قوه قضاییه جهت کم کردن جمعیت کیفری در زندان ها تصریح کرد: هر چند قوه قضاییه در جایگاه برخورد با جرایم واقع شده است است و زندان ها نیز وظیفه نگهداری و تربیت محکومان را بر عهده دارند و وظیفه مهم در کم کردن ورودی را دستگاه های اجرایی بر عهده دارند تا با ایجاد اشتغال و کارها پیشگیرانه، زمینه وقوع جرم و در نتیجه تعداد محکومان را کم کردن دهند، ولی دستگاه قضایی در تلاش است با اتخاذ سیاست های اصولی، جمعیت کیفری را با مجازات های جایگزین حبس کم کردن دهد.

کارها دادگستری استان البرز جهت کم کردن جمعیت کیفری

وی افزود: یکی از کارها جهت تسریع در پیگیری به درخواست ها و پرسشها زندانیان، حضور قاضی مستقر در زندان است که جهت این منظور در آینده نزدیک دو قاضی از دادسرای عمومی و انقلاب کرج و یک قاضی از دادسرای فردیس در ندامتگاه مرکزی مستقر خواهند شد.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز یکی دیگر از کارها را احداث بازداشتگاه موقت در ندامتگاه مرکزی کرج جهت نگهداری متهمین خاص عنوان و تصریح کرد: باید در سریع ترین وقت ممکن نسبت به احداث این بازداشتگاه موقت اقدام شود و تا آخر سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضایی در تلاش است با اتخاذ سیاست‌های اصولی، جمعیت کیفری را با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس کم کردن دهد. 

وی بر ضروت ایجاد یک رویه ثابت در زمینه «زندانیان رای باز» تاکید کرد و گفت: کمیسیونی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون نظارت مدیر کل، مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل، مدیر محاکم عمومی و انقلاب کرج، سرپرست اجرای احکام کرج و مدیرکل زندان های استان تشکیل شود تا پیشنهادات رای باز در این کمیسون بررسی و بعد از کارشناسی لازم، تصمیم گیری مورد نیاز انجام شود.

فاضلیان ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده است و استقبال صاحبان صنایع، ساماندهی رای بازها و بکارگیری آن ها در مجموعه های تولیدی و خدماتی استان می تواند روند صدور رای بازها را هدفمند کند و حتی در صورت لزوم ضرر و زیان مالباختگان از همین محل تامین شود.

وی در آخر از عزم جدی دادگستری استان در زمینه استفاده از مجازات های جایگزین حبس خبر داد و گفت: در این راستا هر شش ماه یک بار از قضاتی که بیشترین استفاده را از مجازات های جایگزین حبس استفاده کنند، تقدیر خواهد شد.

کارها دادگستری استان البرز جهت کم کردن جمعیت کیفری

واژه های کلیدی: جمعیت | مجازات | استفاده | دادگستری | قوه قضاییه | دستگاه قضایی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار